مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-15سياسي

اجرای پویش سراسری «اطعام غدیر» در یزد


به منظور گرامیداشت عید سعید غدیرخم و ترویج فرهنگ علوی«پویش اطعام غدیر» با همت رزمندگان مدافع حرم در سطح استان دارالعباده اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در این پویش قرار است نیروهای مدافع حرم در تمام شهرستان های استان یزد نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و خیرین اقدام و با تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم فرهنگ علوی را بین اقشار مختلف جامعه ترویج کنند.

این پویش به صورت خودجوش و مردمی بوده و قرار است به بهترین نحو در محله های مختلف شهرستان های استان یزد، با مشارکت مردم و گروه های جهادی اجرایی شود.

پویش سراسری اطعام غدیر به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی در تمام شهرستان های استان یزد اجرا می شود و خیرین می توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه نذورات خود را به شماره کارت 6273817010137143 به نام گروه جهادی واریز نمایند.

گفتنی است؛ اساس این پویش تکیه بر حدیثی از امام جعفر صادق(ع) است که می فرمایند: غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر(ص)، صدقین، یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد ؛ از این رو زنده نگه داشتن این سنت حسنه در دستور رزمندگان مدافع حرم استان یزد قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش سراسری «اطعام غدیر» در یزد

اجرای پویش سراسری «اطعام غدیر» در یزد