مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-15سياسي

وکیل تخلفات اداری تهران


بخش مربوط به وکیل تخلفات اداری تهران در واقع یک بخش تخصصی از وکالت نیست بلکه به وکیلی گفته می شود که در حوزه تخلفات اداری بیشترین تجربه را دارد.

- در واقع یک بخش تخصصی از وکالت نیست بلکه به وکیلی گفته می شود که در حوزه تخلفات اداری بیشترین تجربه را دارد.

بر این مبنا تخلفات اداری که وکیل تخلفات اداری تهران باید به آنها رسیدگی کند دارای دو دسته جدا هستند که در زیر به آن اشاره میکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام گروه وکلای پارسا، برای آشنایی با وکیل تخلفات اداری تهران به نکاتی اشاره می کنیم که شامل است از : 1-تخلفات اداری قابل تجدید در تخلفات اداری بعضی از تخلفات کارمندان در دادگاه قابل تجدید نظر هستند که عبارتند از: -جدا شدن کارمند متخلف به صورت دائم از خدمات و کارهای دولتی و همچنین دستگاه های مربوطه -تقلیل سنوات کارمند متخلف و یا بازنشستگی پیش از موعد -اخراج شدن کارمند متخلف از دستگاه اداری مربوطه -تغییر دادن محل خدمت کارمند متخلف به محل های بی امکانات و دور -انفصال فرد متخلف از یک ماه تا یک سال -باز خرید کارمند متخلف البته در صورتی که اندازه سنوات خدمت او از بیست سال کمتر باشد.

2-تخلفات اداری غیر قابل تجدید این نوع تخلفات شامل موارد زیر است: -دادن اخطار به صورت کتبی به پرسنل متخلف بدون درج شدن این موضوع در پرونده او -توبیخ کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل تخلفات اداری تهران

وکیل تخلفات اداری تهران