مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-15اقتصادي

ساکنین مسکن مهر با تسهیلات برای خرید قدرالسهم عرصه خود اقدام کنند


براساس قانون ساکنین مسکن مهر می توانند با تسهیلاتی که دولت داده نسبت به خریداری قدرالسهم عرصه خود در مسکن مهر اقدام کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: براساس قانون ساکنین مسکن مهر می توانند با تسهیلاتی که دولت داده نسبت به خریداری قدرالسهم عرصه خود در مسکن مهر اقدام کنند.

وحید کرم الهی در خصوص ظرفیت و امکان قانونی مسکن مهر در کشور و لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس قانون بودجه و آیین نامه اجرایی که ابلاغ شده است، مسکن مهر سندهای اعیانی را در اختیار دارند یعنی سند ساخت را دارد و سند زمین را ندارند.

وی گفت: در ابتدا این مسکن ها به صورت اجاره 99 ساله بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به مزایای خوب سند ملکی با اعیانی بیان کرد: ساکنین مسکن مهر می توانند با تسهیلاتی که دولت داده نسبت به خریداری قدرالسهم عرصه خود در مسکن مهر اقدام کنند.

کرم الهی افزود: دولت هم این کار را به صورت تقسیطی انجام می دهد به این صورت که مبلغی را به عنوان پیش پرداخت و مابقی را به صورت تقسیط انجام می دهد.

وی با بیان اینکه این قانون مزایای خوبی دارد، تصریح کرد: افرادی که پایان کار گرفتند نسبت به این موضوع اقدام کنند و کسانی که پایان کار نگرفتند به شهرداری مراجعه و نسبت به گرفتن پایان کار اقدام کنند تا در اسرع وقت واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنین مسکن مهر با تسهیلات برای خرید قدرالسهم عرصه خود اقدام کنند

ساکنین مسکن مهر با تسهیلات برای خرید قدرالسهم عرصه خود اقدام کنند