مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 23:352021-07-14سياسي

تغییر نام بزرگراه فتح به جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان


در مراسمی با حضور شهردار تهران، فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) و تعدادی از مدیران شهری نام بزرگراه فتح به نام شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان تغییر یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پیروز حناچی عصر چهارشنبه در این مراسم گفت: گرچه این اقدام خیلی دیر انجام شد، اما خیلی خوشحالیم که یکی از مهتمرین بزرگراه های شهر تهران به نام این فرمانده ارزشمند جنگ نامگذاری شد.

وی اظهار داشت: زمانی که هنوز کشور درگیر جنگ نشده بود مناطق غربی از جمله مریوان و پاوه درگیر جنگ بود و به فرموده امام راحل که شهر پاوه باید آزاد شود بسیاری از دانشجویان و افرادی که سابقه مبارزاتی داشتند از جمله حاج احمد متوسلیان به این مناطق اعزام شدند.

شهردار تهران ادامه داد: احمد متوسلیان افریننده عملیات فتح المبین و فتح خرمشهر بود و وی یکی از لشکر های مهم را فرماندهی می کرد و در تربیت بسیاری از فرماندهان جنگ از جمله شهید همت نقش داشت.

به گفته وی، احمد متوسلیان با شجاعت و تعهد بالا جنگ را فرماندهی می کرد و در آزاد سازی مناطق غربی کشور نیز نقش اساسی داشت.

همچنین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نیز در این مراسم گفت: خوشحالم که پس از 39 سال و در ایام ربوده شدن حاج احمد متوسلیان توسط رژیم صهیونستی بزرگراه فتح نام این فرمانده جنگ را فتح می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام بزرگراه فتح به جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان

تغییر نام بزرگراه فتح به جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان