مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 16:102021-07-14اقتصادي

تعیین منابع و مصارف آب در خوزستان / آبیاری فضای سبز با پساب تصفیه شده


در خصوص صنایع و شهرک هایی که تازه تاسیس می شوند و نزدیک به شهرها هستند و فاضلاب دارند، سعی می کنیم مجوزهای آب به این گونه باشد که در حد امکانات و توان شرکت آب و فاضلاب از تسویه پساب آب فاضلاب آن ها برای آبیاری فضای سبز شهری استفاده شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در خصوص صنایع و شهرک هایی که تازه تاسیس می شوند و نزدیک به شهرها هستند و فاضلاب دارند، سعی می کنیم مجوزهای آب به این گونه باشد که در حد امکانات و توان شرکت آب و فاضلاب از تسویه پساب آب فاضلاب آن ها برای آبیاری فضای سبز شهری استفاده شود.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز، 23 تیر در پایان نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان اظهار کرد: روال جلسات ستاد مقاومتی به سمت ساماندهی بهره برداری از آب می رود که شامل آب شرب، آب کشاورزی، حق آبه محیط زیست از جمله تالاب ها و پرورش ماهی ها، آب فضای سبز و آب صنعت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان امروز گزارش خوبی در ارتباط با اجرای پروژه های فاضلاب در شهرها و تصفیه پساب فاضلاب ارائه کردند.

استاندار خوزستان گفت: در خصوص صنایع و شهرک هایی که تازه تاسیس می شوند و نزدیک به شهرها هستند و فاضلاب دارند، سعی می کنیم مجوزات آب به این گونه باشد که در حد امکانات و توان شرکت آب و فاضلاب از تسویه پساب فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین منابع و مصارف آب در خوزستان / آبیاری فضای سبز با پساب تصفیه شده

تعیین منابع و مصارف آب در خوزستان / آبیاری فضای سبز با پساب تصفیه شده