مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-14بين الملل

ادامه محاصره غزه با هیچ مبنای انسانی سازگار نیست


ادامه محاصره غزه با هیچ مبنای انسانی سازگار نیست و سکوت مجامع بین المللی در برابر کشتار کودکان، برای این مجامع و مدعیان حقوق بشر مسئولیت آفرین است.

- به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، سیدابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب در تماس تلفنی اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد اخیر شمشیر قدس اظهار داشت: این پیروزی فصل جدیدی در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران گشود و برای چندمین بار کارآمدی مقاومت را به رخ اشغالگران صهیونیستی و حامیان آن کشید.

وی خاطرنشان کرد: خوی صهیونیست ها تجاوز و اشغالگری است و فقط با مقاومت و هزینه مندسازی در برابر تجاوز است که آنها مجبور به عقب نشینی می شوند.

رییس جمهور منتخب با تأکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از آرمان فلسطین و مبارزه با ظالم است، اظهار داشت: ادامه محاصره غزه با هیچ مبنای انسانی سازگار نیست و سکوت مجامع بین المللی در برابر کشتار کودکان و زنان بی گناه، برای این مجامع و مدعیان حقوق بشر مسئولیت آفرین است.

همچنین اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این گفت وگوی تلفنی با تبریک مجدد پیروزی رییسی در جلب اعتماد مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه محاصره غزه با هیچ مبنای انسانی سازگار نیست

ادامه محاصره غزه با هیچ مبنای انسانی سازگار نیست