مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-14سياسي

شناسایی 208 موتورپمپ غیر مجاز در حوضه آبریز رودخانه کشکان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: 208 موتور تلمبه غیر مجاز در رودخانه کشکان شناسایی و برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: 208 موتور تلمبه غیر مجاز در رودخانه کشکان شناسایی و برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شدند.

داریوش حسن نژاد امروز 23 تیرماه با اشاره به خشکسالی و کاهش بارندگی ها در سال جاری وضعیت رودخانه های استان را نامناسب و بحرانی تشریح و اظهار کرد: کاهش بارندگی و دبی رودخانه ها باعث خشک شدن برخی رودخانه های استان شده است، به طوری که رودخانه مادیان رود برآفتاب کاملا خشک شده و دبی رودخانه خرم آباد در تیرماه سال جاری در محل دوآب ویسیان نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی و افت 80 درصدی دبی رودخانه ها، کلیه کشاورزانی که دارای مجوز موتور تلمبه یا ایستگاه پمپاژ هستند، جهت جلوگیری از تضییع حقوق دیگران و توزیع عادلانه آب موظف به رعایت الگوی کشت اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان خاطرنشان کرد: موتور تلمبه های غیرمجازی که اقدام به برداشت غیرقانونی از رودخانه های استان نمایند، توسط گروه های گشت و بازرسی جمع آوری و به محاکم قضایی معرفی می شوند که در این راستا 208 موتور تلمبه غیرمجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 208 موتورپمپ غیر مجاز در حوضه آبریز رودخانه کشکان

شناسایی 208 موتورپمپ غیر مجاز در حوضه آبریز رودخانه کشکان