مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-14اقتصادي

حمل 6.5 میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام حمل 154 میلیون تن کالا از ابتدای سال گفت: در این مدت بیش از 6 میلیون و 500 هزار تن انواع کالای اساسی از بنادر کشور حمل شده است.

- به نقل از صداوسیما، داریوش امانی افزود: 62 درصد این کالاهای اساسی از بندر امام خمینی و بقیه از بندر عباس و بندر امیرآباد حمل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: سال گذشته در مجموع 502 میلیون تن کالا در شبکه جاده ای کشور حمل شد که بی سابقه بود و 6.

5 درصد در مقایسه با سال قبل آن، رشد داشت و 25 میلیون تن آن نیز کالاهای اساسی بود.

وی گفت: امسال همزمانی برداشت محصولات کشاورزی با واردات حجم بی سابقه ای از واردات کالاهای اساسی از طریق بنادر جنوبی موجب شد حمل و نقل کالاهای اساسی با مشکلاتی مواجه شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه از روزهای اولیه ای که مطلع شدیم حجم وسیعی از کالاها قرار است وارد بنادر کشور شود تلاش کردیم برای حمل این کالاها برنامه ریزی کنیم افزود: جلسات متعددی در ستاد سازمان و در بنادر با حضور همه دستگاه های مسئول و همچنین ادارات کل استان های درگیر و استان های معین برگزار کرده ایم و خوشبختانه اشکالات موجود در فرایند بارگیری و حمل از جمله کمبود تجهیزات بارگیری، باسکول، قطعی سامانه های نرم افزاری دستگاه های مرتبط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل 6.5 میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور

حمل 6.5 میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور