مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-14پزشكي

ادامه تزریق واکسن کرونا در زنجان/ 80 درصد افرادی بالای 80 سال واکسینه شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر رفع مشکلات به وجود آمده برای تزریق واکسن جامعه هدف فراخوان شده، گفت: از چند هفته پیش، روند تزریق واکسن به حالت عادی برگشته و بخش اعظم افراد بالای 70 سال با مراجعه به مراکز واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تشریح دلایل عدم مراجعه عده ای برای تزریق واکسن اظهار کرد: جوسازی و ارائه اخبار نادرست از دلایل این عدم مراجعه است که در این رابطه شایعات متعددی وجود دارد که ناشی از بازنشر اخبار نادرست است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه تاکنون در استان زنجان هیچ موردی از عارضه جدی ناشی از تزریق واکسن برای تزریق کنندگان تایید علمی نشده است، افزود: اثبات صدمات شدید ناشی از تزریق واکسن نیاز به بررسی های علمی در کمیته خاص این موضوع در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد.

وی تصریح کرد: در برخی از موارد همزمانی برخی اتفاقات با تزریق واکسن موجب بروز شایعاتی می شود که باید این موارد ضمن بررسی، توسط کمیته علمی تایید شود.

قزلباش با تاکید بر رصد همه موارد گزارش شده در مورد عوارض ناشی از تزریق واکسن گفت: اگر این موارد مورد تایید قرار گیرد حتما اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تزریق واکسن کرونا در زنجان/ 80 درصد افرادی بالای 80 سال واکسینه شده اند

ادامه تزریق واکسن کرونا در زنجان/ 80 درصد افرادی بالای 80 سال واکسینه شده اند