مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-14فرهنگي

واگذاری تصدی فعالیت های فرهنگی و هنری به بانوان کردستانی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، گفت: زنان در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه نقش به سزا و تأثیرگذاری دارند و در این راستا آماده واگذاری تصدی امور به آن ها هستیم.

- ، عبیدالله رستمی روز چهارشنبه در نشست تخصصی ارتقا فرهنگ توانمندسازی زنان سرپرست خانواده، اظهار کرد: تا زمانی که نگاه مردسالاری در جامعه ما نسبت به حوزه زنان تغییر پیدا نکند نباید در این حوزه منتظر اتفاق خوبی باشیم.

وی افزود: همچنین تا زمانی که شرایط برابری را برای بانوان قائل نشویم و نتوانیم در تمام سطوح از توانمندهای آنها استفاده کنیم قطعاً برنامه ها و اقدامات به عنوان شعار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه نباید با نگاه تهدید به زنان نگریست، بیان کرد: در هر جایی که به بانوان اعتماد شده نتیجه مثبت داشته است.

رستمی با اشاره به اینکه باید به زنان اعتماد کرد، اظهار کرد: نگاه فرهنگی زمانی می تواند مثبت واقع شود که بتوانیم در حوزه بانوان تغییر ایجاد کرده و اعتماد را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی افزود: نمونه بارز این اعتماد را می توان در مادران سرزمینمان پیدا کرد که به خوبی فرزندانشان را تربیت و تحویل جامعه داده اند.

وی بابیان اینکه در استان کردستان زنان در جایگاه ویژه ای قرار دارند، گفت: زنان در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه نقش بسزا و تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تصدی فعالیت های فرهنگی و هنری به بانوان کردستانی

واگذاری تصدی فعالیت های فرهنگی و هنری به بانوان کردستانی