مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-14سياسي

فعالیت 77 ایستگاه دوربین نظارتی در رشت/اتمام پروژه 110 کیلومتر فیبر نوری در رشت


در جلسه شورای شهر رشت از فعالیت 77 ایستگاه دوربین نظارتی در رشت از مجموع تعداد 110 ایستگاه های دوربین مورد قرار داد با شرکت فناپ تلکام خبر داده شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد رمضانپور رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در دویست و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت که با تاخیر بیش از یک ساعت برگزار شد با اشاره به اینکه باید با اتحاد و همبستگی برای رفع مشکلات چاره اندیشی شود، اظهار کرد: این خواسته بحق مردم است و ان شاا شاهد توسعه و رضایتمندی مردم در تمامی بخش ها باشیم.

  حضور نیروهای جدید با عناوین مختلف در شهرداری رشت عضو شوای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در جلسه پیشین شورا قرار بود طرح سوال از شهردار رشت انجام شود، اظهار کرد: این جلسه به حد نصاب نرسید و قرار بود در آن جلسه درباره مباحث متعددی از جمله وضعیت رودخانه های رشت، آب نمای موزیکال، پل های هوایی رشت و غیره از شهردار سوال شود.

  اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه پیمانکاران پل های هوایی رشت به تعهداتشان باید عمل کنند، افزود: در بیشتر مواقع شاهد خرابی پل های عابر پیاده رشت هستیم و شهردار باید از این بابت پاسخگو باشد.

  حضور نیروهای جدید در شهرداری رشت  وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر رشت، دشمن شهردار نیستند، گفت: سوالات بنده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 77 ایستگاه دوربین نظارتی در رشت/اتمام پروژه 110 کیلومتر فیبر نوری در رشت

فعالیت 77 ایستگاه دوربین نظارتی در رشت/اتمام پروژه 110 کیلومتر فیبر نوری در رشت