مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-14سياسي

مرکز رشد استعدادهای هنری کشور راه اندازی می شود


مدیر مرکز هنر مردمی معاونت راهبری استان های حوزه هنری از راه اندازی مرکز رشد استعدادهای هنری کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مجید کریمیان در نشست با نمایندگان انجمن های دانشجویی و دانش آموزی استان کردستان در سنندج، با اشاره به توجه اندیشمندان و متفکران انقلابی در خصوص مباحث هنری اظهار کرد: براساس این دیدگاه ها لزوم ورود تشکل های دانشجویی و دانشجویی در ترویج هنر انقلابی و متعهد بسیار مهم قلمداد شده است.

وی گفت: سوال اساسی این است بر اساس این موارد و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود این تشکل ها در این مباحث ما به عنوان داعیه داران آن تا چه اندازه توانسته ایم به دغدغه های مقام معظم رهبری در این خصوص پاسخ دهیم.

  مدیر مرکز هنر مردمی معاونت راهبری استان های شایسته به تصویر در آوریم.

وی تصریح کرد: توزیع عادلانه منابع و توجه به مناطق حاشیه ای در راستای تحت پوشش قرار دادن علاقه مندان فعالیت های هنری و فرهنگی از مهم ترین برنامه های این مرکز است که امیدواریم با همکاری تمامی دلسوران هنر متعهد و انقلابی به ثمر بنشیند.

حوزه هنری مولود هنر انقلاب است کریمیان حوزه هنری را مولود هنر انقلاب دانست و گفت: هسته اصلی آن از مسجد جواد الائمه تهران و با حضور بزرگان هنر وفرهنگ چون استاد سلحشور، زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد استعدادهای هنری کشور راه اندازی می شود

مرکز رشد استعدادهای هنری کشور راه اندازی می شود