مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-14اجتماعي

گردشگری ورزشی در البرز توسعه می یابد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز از توسعه گردشگری ورزشی با هدف معرفی جاذبه ها ی طبیعی و تاریخی استان خبر داد.

- فریدون محمد ی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت:  موقعیت جغرافیایی، تنوع اقلیمی، تغییر ات آب و هوایی، مناظر دیدنی و جاذبه های طبیعی روستای هیو از جمله ظرفیت های گردشگر ی منحصر به فرد منطقه محسوب می شود.

  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز با اشاره به مرمت حمام تاریخی و آسیاب قدیمی روستا ی هیو، بیان کرد: پروژه پیست اتومبیلرانی واقع در ضلع غربی روستا به همت کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و اداره کل ورزش و جوانان و نیز با همکاری فرماندار ی ساوجبلاغ به زود ی به بهره برداری رسیده و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ورزشی استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: منابع ملی و طبیعی روستا ی هیو زمینه لازم برای احداث مجموعه ها ی گردشگر ی شامل مراکز اقامتی، تأسیسات پذیرایی، اماکن تفریحی را در مجاورت پیست اتومبیلرانی با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی دارد.

محمد ی در ادامه افزود: با همراهی شورای روستا و به منظور دستیابی به اهداف مد نظر در راستا ی توسعه گردشگر ی منطقه اقدامات لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری ورزشی در البرز توسعه می یابد

گردشگری ورزشی در البرز توسعه می یابد