مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-14بين الملل

روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ؛ بدتر از حد تصور


ترامپپ در حین برگزاری اعتراضات جنبش جان سیاهان مهم است پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 به پناهگاه کاخ سفید منتقل شد و بعدها خواستار مجازات فاش کنندگان این موضوع شد.

- ترامپپ در حین برگزاری اعتراضات جنبش جان سیاهان مهم است پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 به پناهگاه کاخ سفید منتقل شد و بعدها خواستار مجازات فاش کنندگان این موضوع شد.

انتشار دو کتاب در باره روزهای پایانی ریاست جمهوری دونالد ترامپ و انتشار کتابی دیگر در هفته آینده توجه خوانندگان را به سمت ترامپ و دنیای پشت پرده کاخ سفید در دوران وی جلب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، کریس کلیزا کارشناس و تحلیلگر سی ان ان ، با توجه به بحث های داغ روز در میان خبرنگاران و خوانندگان به بررسی این کتاب ها و اثرات طولانی مدت آنها در جامعه پرداخته و عملکرد ترامپ را تحلیل می کند.

ترامپ در دسامبر 2020 در کاخ سفید/ عکس: Getty Images وی در این باره نوشت: روزهای پایانی ریاست جمهوری دونالد ترامپ تقریبا یک هرج و مرج تمام عیار محسوب می شود.

در آن روزها نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به خاطر آشوب 6 ژانویه و حمله طرفداران ترامپ به کاخ کاپیتول (کنگره) خواستار استیضاح ترامپ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ؛ بدتر از حد تصور

روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ؛ بدتر از حد تصور