مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-14ورزشي

انتقاد از عملکرد وزیر ورزش در یک جابجایی/اتفاق عجیب در عرصه مدیریت فرسوده کشور


دبیر ستاد امر به معروف استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص آغاز به کار گشت ارشاد مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دولت دوازدهم بهحال ناخوش این روزهای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص آغاز به کار گشت ارشاد مسئولین ستاد امر  به معروف و نهی از منکر در دولت دوازدهم به حال ناخوش این روزهای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به دلیل یک جابجایی ناقص انتقاد کرده است.

پیشقدم آورده است: بعد از خبر تلخ عدم موافقت با حضور بانوی المپیکی به خاطر مسائل پزشکی این روزها از ساختمان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبرهای تلخ تری به گوش می رسد که نشان از عدم مدیریت در سطح کلان کشوری دارد.

جناب آقای وزیر اینکه مدیری را از یک استان به استان دیگر منتقل کنید بدون اطلاع مجموعه تحت مدیریتش اتفاق عجیبی در عرصه مدیریت فرسوده و خسته کشور نیست، اما از ضعف های وزارت تحت مدیریت شما این است که علاوه بر این کار دور از عرف مدیریتی اولا: اینکه جایگزینی برای او قرار نداده اید که هیچ ثانیا: مجموعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را بدون حتی سرپرست ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد وزیر ورزش در یک جابجایی/اتفاق عجیب در عرصه مدیریت فرسوده کشور

انتقاد از عملکرد وزیر ورزش در یک جابجایی/اتفاق عجیب در عرصه مدیریت فرسوده کشور