مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-14اقتصادي

رسوب 11 هزار دستگاه خودرو و موتور توقیف شده در مازندران


رییس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه 13 هزار دستگاه موتور و خودرو رسوبی در پارکینگ های استان وجود داشت، گفت: تاکنون دو هزار و300 دستگاه ترخیص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای حل مشکلات مردم است، افزود: در این راستا برای ترخیص خودرو و موتور در پارکینگ اقدامات تسهیلی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: مراجعان و متقاضیان با استفاده از سامانه پلیس می توانند برای ترخیص خودروهای توقیف شده اقدام کنند و نرخ پارکینگ براساس سال 94 انجام می شود و جرایم راهنمایی و رانندگی نیز بخشیده شده و برای پرداخت اقساطی جرایم نیز تمهیداتی اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تسهیل در ترخیص خودروهای توقیف شده گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون دو هزار نفر از تسهیلات ترخیص موتورهای رسوبی و 300 نفر برای ترخیص خودروها اقدام کردند.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: در حال حاضر 11 هزار دستگاه موتورسیکلت و دو هزار دستگاه خودرو در پارکینگ ها توقیف هستند و انتظار داریم مالکان از شرایط ایجاد شده برای ترخیص خودروهای رسوبی اقدام کنند.

رییس پلیس راهور مازندران هوشمندسازی ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: در حال حاضر تمام شهرهای استان به سیستم هوشمند ثبت تخلفات مجهز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوب 11 هزار دستگاه خودرو و موتور توقیف شده در مازندران

رسوب 11 هزار دستگاه خودرو و موتور توقیف شده در مازندران