مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-14سياسي

برگزاری جلسات منتخبان شهر تبریز برای انتخاب رییس شورا و شهردار


منتخب ششمین دوره شورای شهر تبریز از برگزاری جلسات منتخبان شهر تبریز برای انتخاب رییس شورا و شهردار خبر داد.

- آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران مهر اظهار داشت: در خصوص انتخاب رییس شورا و شهردار، باتوجه به وضعیت موجود شهر و گزارشی که به دست رسیده، جلساتی برگزار شده است.

صادقی در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخاب صحیح رییس شورا و شهردار افزود: یکی از پیام های انتخاباتی ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز، خستگی مردم از رانت و ثروت بود که با انتخاب هایشان ثابت کردند که خواستار تغییر وضعیت موجود شهر هستند، بنابراین ما نیز همین موضوع را در اولویت قرار داده و یکی از اصلی ترین شاخص های خود را در انتخاب شهردار و رییس شورا، نه به رانت و ثروت قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه شهردار منتخب باید با وضعیت موجود شهر خودش را تطبیق دهد، ادامه داد: طرف حساب شهردار مردم است، فردی که انتخاب خواهد شد باید بر اساس شناختی که از خواسته های مردم دارد و شرایط حاکم بر تبریز قدم های مثبتی در راستای آبادانی شهر بردارد.

صادقی با ابراز تأسف از اینکه هزینه ای که مدیران به شهرداری تحمیل می کنند بیشتر از هزینه های کارگران است گفت: یکی از اصلی ترین وظایف شهردار متخصص این است که ضمن تعامل و ارتباط مؤثر با شورا، شهرداری، ارگان ها، سازمان های مختلف و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات منتخبان شهر تبریز برای انتخاب رییس شورا و شهردار

برگزاری جلسات منتخبان شهر تبریز برای انتخاب رییس شورا و شهردار