مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-13پزشكي

تزریق 50 هزار دز واکسن در اردبیل / محدودیت های کرونایی تشدید شد


با تأمین و تزریق 50 هزار دز واکسن برای گروه های سنی سالخورده و پرخطر پیشگیری از بیماری کرونا در اولویت جدی قرار گرفته است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با تأمین و تزریق 50 هزار دز واکسن برای گروه های سنی سالخورده و پرخطر پیشگیری از بیماری کرونا در اولویت جدی قرار گرفته است.

مسعود امامی یگانه 22 تیر در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان در اردبیل اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا و به رغم شرایط قرمز کرونایی در اردبیل ما سعی کردیم با همراهی و همکاری اصناف و کسبه محدودیت های کمتری را با اعتماد به این قشر برقرار کنیم تا هم بازاریان و هم مسافران و شهروندان در ورود به مغازه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: از امروز محدودیت های بیشتری در صنوف پرخطر اعمال شده به طوری که ما از صاحبان رستوران ها و اغذیه فروشی ها خواسته ایم تا فعالیتشان را متمرکز بر ارائه خدمات بیرون بر کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با بازدید و تذکر به اصناف و کسبه ای که موازین بهداشتی را رعایت نکنند، سعی و تلاشمان بر این است تا به نوعی ادامه فعالیت آنها را شاهد باشیم ولی ضروری است پروتکل های بهداشتی به صورت جدی رعایت شود.

امامی یگانه به ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به اردبیل اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری تلاش خواهیم کرد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 50 هزار دز واکسن در اردبیل / محدودیت های کرونایی تشدید شد

تزریق 50 هزار دز واکسن در اردبیل / محدودیت های کرونایی تشدید شد