مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 15:102021-07-13اقتصادي

نوسازی ناوگان راهداری اردبیل/آسفالت راه های روستایی نیازمند بهسازی جدید است


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از نوسازی ناوگان راهداری استان اردبیل با خرید و واگذاری چندین دستگاه از طریق شرکت هپکو خبر داد.

- ، داریوش امانی عصر سه شنبه در جریان افتتاح ساختمان راهداری مشگین شهر اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تلاش می کند تا در همه استان ها با تقویت زیرساخت ها به ویژه در بخش راه های اصلی، فرعی و روستایی و نوسازی و بهسازی آنها رضایت مندی شهروندان و روستاییان را فراهم کند.

وی به بازدید خود از محور انگوت و گرمی اشاره کرد و گفت: 15 کیلومتر از این مسیر در مرحله بهسازی و آسفالت ریزی قرار دارد که با تأمین قیر مورد نیاز سعی شده با تلاش و پیگیری مسئولان و نماینده شهرستان گرمی طرح های اجرایی سرعت بیشتری بگیرد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به وضعیت نامناسب راه های ارتباطی این منطقه اشاره کرد و افزود: در فصل کاری باید با خرید و تأمین قیر و فعالیت کارخانه های آسفالت و پیمانکاران عملیات آسفالت ریزی مورد توجه قرار گیرد.

امانی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بر اساس قانون بودجه 1400 قیر مورد نیاز از طریق کارخانه های تولیدی تأمین و از محل منابع سازمان راهداری برای پروژه های راهسازی ذخیره سازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان راهداری اردبیل/آسفالت راه های روستایی نیازمند بهسازی جدید است

نوسازی ناوگان راهداری اردبیل/آسفالت راه های روستایی نیازمند بهسازی جدید است