مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-13دانش

اضافه شدن 5 رشته جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم


5 کد رشته جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ثبت نام در مهرماه 1400 به رشته های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم گفت: این مرکز مجوزهای لازم را از دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت اخذ کد رشته های جدید در مقطع کاردانی در رشته های انیمیشن، مترجمی زبان انگلیسی و حسابداری امور مالی و در مقطع کارشناسی در رشته های عکاسی تبلیغاتی و برنامه نویسی تحت وب برای ترم تحصیلی مهرماه 1400 کسب کرده است.

محمد رستمی با تأکید بر اینکه این مرکز همچنان به حمایت خود از دانشجویان تا ورود به بازار کار ادامه خواهد داد افزود: باتوجه به سیاست های حمایتی این مرکز از دانشجویان توانمند و با انگیزه رشته های جدیدی هم که به رشته های قبلی اضافه شده است براساس نیاز بازار کار، نیازسنجی و ظرفیت های موجود در مرکز انتخاب شده است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم با بیان اینکه این مرکز دارای 12 کد رشته جهت ثبت نام در مهر 1400 می باشد به سایر رشته های مرکز اشاره کرد و گفت: در کنار این 5 کد رشته جدید، در مقطع کاردانی رشته های اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت کسب و کار، عکاسی و گرافیک و در مقطع کارشناسی نیز رشته های فناوری اطلاعات، گرافیک متحرک (موشن گرافی) و مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 5 رشته جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم

اضافه شدن 5 رشته جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم