مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-13سياسي

تبیین وضعیت روان شناسی اسلامی ایران در یک اثر بین المللی


یک فصل از کتاب «روان شناسی اسلامی» به سرویراستاری دکتر عنبر حق و دکتر عبداله روزمن که به تازگی در عرصه جهانی منتشر شده است به تبیین و تشریح وضعیت روان شناسی اسلامی در ایران اختصاص دارد.

- ، به تازگی کتاب روان شناسی اسلامی به سرویراستاری دکتر عنبر حق و دکتر عبداله روزمن و مقدمه دکتر توماس جی پلانت؛ در 17 فصل توسط محققانی از 17 کشور توسط انتشارات انجمن بین المللی روان شناسی اسلامی با همکاری مراکز علمی سیاتل واشنگتن در ماه جولای 2021 منتشر شده است.

در یک فصل از این اثر وضعیت روان شناسی اسلامی در ایران توسط حجت الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی استاد گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام رفیعی هنر، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه قرآن و حدیث با عنوان Islamic psychology in Iran past present and future تدوین و معرفی شده است.

در فصل مذکور، علاوه بر معرفی اندیشه های کمتر معرفی شده اندیشمندان مسلمان شیعی در ایران؛ تلاش شده است تا حد ممکن تمام مراکز علمی، انجمن ها، آثار، برنامه های آموزشی، و نهادهای خدماتی فعال در عرصه مذکور در ایران معرفی، چالش های روان شناسی اسلامی مورد بررسی ، و چشم انداز آینده نیز ترسیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین وضعیت روان شناسی اسلامی ایران در یک اثر بین المللی

تبیین وضعیت روان شناسی اسلامی ایران در یک اثر بین المللی