مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-13فرهنگي

حضور 16 اثر رادیویی تلویزیونی در جشنواره ABU


16 اثر رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما به جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا اقیانوسیه راه یافت.

- ، نشست معرفی آثار منتخب و راه یافته رسانه ملی در جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا اقیانوسیه در سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست، علی فهیم دانش مشاور رییس رسانه ملی و مدیر کل امور بین الملل سازمان صدا و سیما گفت: سازمان ای بی یو یکی از قدیمی ترین سازمان های بین المللی است که با 70 کشور های عضو شده، مخاطب 3 میلیاردی دارد و عرضه ی شدید رقابتی میان تولیدکنندگان آثار رادیویی و تلویزیونی است.

وی افزود: سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از قدیمی ترین اعضای این سازمان، هر ساله با آثار فاخر رادیو و تلویزیونی، در این جشنواره شرکت کرده و آثار نفیسی را دریافت کرده است.

امسال هم طبق روال هر ساله، به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی و شرکت تولیدکننده آثار رادیویی و تلویزیونی، آثار بسیاری را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردیم.

فهیم دانش ادامه داد: از اسفند ماه 99 بود که کمیته ای را برای داوری و ارزیابی این آثار تشکیل داده و از میان 500 اثر، نهایتا به انتخاب 16 اثر برای شرکت در جشنواره بین المللی امسال رسیدیم.

وی ادامه داد: در جشنواره ای بی یو امسال، چشم انداز مورد نظر، نمایش و تاکید بر امید و زندگی است و بر همین اساس صدا و سیما تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 16 اثر رادیویی تلویزیونی در جشنواره ABU

حضور 16 اثر رادیویی تلویزیونی در جشنواره ABU