مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-13سياسي

پرهیز از تجمع و دورهمی خانوادگی در عید قربان


مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی با تأکید بر پرهیز از دورهمی های خانوادگی در عید قربان از مردم خواست در این عید بزرگ از هرگونه تجمع، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی با تأکید بر پرهیز از دورهمی های خانوادگی در عید قربان از مردم خواست در این عید بزرگ از هرگونه تجمع، مهمانی و دورهمی خانوادگی بپرهیزند و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانند.

ناصر نبی زاده، امروز سه شنبه 22 تیرماه با هشدار انتقال سریع ویروس خطرناک دلتای هندی به افراد به رسانه های گروهی گفت: از مردم می خواهیم در عید سعید قربان از در آغوش کشیدن یکدیگر، دست دادن و یا روبوسی خود داری کرده و به جای حضور فیزیکی، عید را تلفنی یا از طریق فضای مجازی به یکدیگر تبریک بگویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با گسترش ویروس دلتا، شاهد روند افزایشی شیوع کرونا در 25 استان کشور از جمله خراسان جنوبی هستیم.

مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا ادامه داد: در استان طی هفته گذشته نسبت به دو هفته قبل تعداد بستری ها و بیماران تنفسی افزایش داشته و افزایش مراجعات سرپایی نگرانی هایی را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از تجمع و دورهمی خانوادگی در عید قربان

پرهیز از تجمع و دورهمی خانوادگی در عید قربان