مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-13ورزشي

ماجراجویی بانوان مچ انداز خراسانی در اردبیل


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از نخستین حضور تیمی بانوان مچ انداز این استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اردبیل خبر داد.

- سروش پورآزاد در خصوص برگزاری مسابقات مچ اندازی آقایان قهرمانی کشور به خبرنگار فارس در مشهد گفت: مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کردستان از امروز 22 تیرماه آغاز می شود، اما به دلیل شرایط شیوع بیماری انفرادی در این رقابت ها حضور دارند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان نگاه ویژه ای به ورزشکاران و رشته مچ اندازی دارد از همین روی تلاش کردیم تیمی کامل در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان متشکل از 27 ورزشکار را راهی این مسابقات کنیم.

وی ادامه داد: تیم مچ اندازی بانوان خراسان رضوی نیز برای نخستین بار به صورت تیمی آماده اعزام به مسابقات است که متشکل از ترانه خورشیدی، مهلا حسن آبادی، زهرا تاجزاد، غزاله عبداللهی، زهره فریمانه، هانیه بومری، مریم مهران فر، بی بی نرجس عالمشاه و حوریه رضاییان نفرات تیم مچ اندازی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بخش بانوان خواهد بود.

پورآزاد خاطرنشان کرد: همچنین عفت خشمن به عنوان داور ، شمیم یعقوبیان فر به عنوان داور و ورزشکار و صدیقه تبریزی نوری به عنوان سرپرست همراه تیم در این مسابقات خواهند بود، مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی بانوان مچ انداز خراسانی در اردبیل

ماجراجویی بانوان مچ انداز خراسانی در اردبیل