مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-13ورزشي

وزیر ورزش باید جوان و انقلابی باشد/ ارتباط با دولت شرط مهمی است


عضو فراکسیون ورزش مجلس یازدهم در مورد ویژگی های وزیر آینده ورزش گفت: این شخص باید جوان و انقلابی باشد و ارتباط خوبی هم با دولت و سازمان بودجه داشته باشد.

- سیدکاظم دلخوش اباتری با اشاره به شاخصه هایی که باید وزیر مد نظر دولت برای وزارت ورزش داشته باشد گفت: وزیری باید برای وزارت ورزش و جوانان انتخاب شود که به روحیه و مسائل جوانان آشنا باشد و در بخش ورزش که سلامت جامعه را به دنبال دارد در جمع کردن جوانان و ورزش فردی توانمند در این عرصه باشد و با اشراف به همه این بخش ها درک، جرات و قدرت تصمیم گیری داشته باشد.

وی ادامه داد: خیلی از افراد هستند که ادعای همراهی با دولت را می کنند اما به دنبال سهم خواهی هستند.

سید کاظم دلخوش اباتری ادامه داد: یکی از مشکلاتی که کشور ما امروز نسبت به سایر کشور ها دارد این است که ورزش ما متاسفانه از هم پاشیده است و پشت پرده سیاسی ورزش ما داغ تر از خود ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: وزیر آینده باید این مسائل حاشیه ای و سیاسی را کم بکند و کسی باید در این جایگاه قرار بگیرد که بتواند نسبت به خواسته های ورزش و جوانان ما احساس مسئولیت کند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس یازدهم گفت: ورزشکاران و فدراسیون های مختلف ورزشی با کمبود اعتبارات برای امور جاری و حضور در مسابقات مختلف مواجهه هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش باید جوان و انقلابی باشد/ ارتباط با دولت شرط مهمی است

وزیر ورزش باید جوان و انقلابی باشد/ ارتباط با دولت شرط مهمی است