مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-13اقتصادي

«سامانه بازارگاه» در ماه اول جوجه ریزی به مرغداران خوراک نمی دهد


به گفته برخی مرغداران، «سامانه بازارگاه» وزارت جهاد کشاورزی در یک ماه اول جوجه ریزی به مرغداران خوراک نمی دهد و آنها مجبور می شوند از بازار آزادی که در سایه عدم نظارت شکل گرفته به چند برابر قیمت خریداری کنند.

- سعیده مشایخی مرغدار اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره مشکلات مرغداران گفت: مشکل اساسی آنها عدم تحویل به موقع خوراک است و مجبور می شوند از بازار آزاد تهیه کنند که هزینه های تولید را بالا می برد، قیمت نهاده در این بازار چند برابر است و بسیاری از مرغداران نقدینگی تامین این نهاده گران را ندارند.

به گفته این مرغدار نرخ مصوب دولتی سویا کیلویی 3700 تومان و ذرت 2200 تومان است، اما در بازار آزاد به دو تا 5 برابر این قیمت ها به فروش می رسد.

*نهاده وارداتی با ارز 4200 تومانی از گمرک به انبارهای شخصی می رود وی در پاسخ به اینکه هم افزایش شدید داشته است.

مشایخی در پاسخ به اینکه نرخ مرغ در بازار چرا به کیلویی 35 هزار تومان رسیده است؟ گفت: مرغداران موظف هستند که مرغ را به نرخ تعیین شده بفروشند، اما نحوه توزیع باید مدیریت شود که تولید با حداقل واسطه و با قیمت منطقی به دست مصرف کننده برسد.

*جوجه یک روزه با دو برابر نرخ مصوب به فروش می رسد این مرغدار نرخ بالای جوجه یک روزه را مشکل دیگر مرغداران عنوان کرد و گفت: با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سامانه بازارگاه» در ماه اول جوجه ریزی به مرغداران خوراک نمی دهد

«سامانه بازارگاه» در ماه اول جوجه ریزی به مرغداران خوراک نمی دهد