مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-12سياسي

ساماندهی 7 گروه جهادی تخصصی در بسیج اصناف/ راه اندازی پایگاه اورژانس اصناف در اراک


مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در بسیج اصناف استان مرکزی بیش از 7 گروه جهادی تخصصی سازماندهی شده اند که خدمات تخصصی به ولی نعمتان ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد فراهانی ظهر امروز در حاشیه نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهم ترین ماموریت های بسیج اصناف تلاش برای تحقق شعار محوری و کلیدی سال و عملیاتی کردن واقعی رونق تولید، پشتیبانی و رفع موانع است که بسیج اصناف همچون سایر اقشار بسیج در این راستا نقش آفرینی می کند.

وی افزود: اصناف و کسبه به عنوان در سه حوزه خدمات رسانی تخصصی، سازندگی و اشتغال زایی انجام خواهد شد و برای ایجاد اشتغال با توجه به تخصص محور بودن گروه های جهادی توانمند سازی، مهارت آموزی و مهارت افزایی نیز دنبال می شود.

وی افزود: همچنین 2 گروه جهادی برای محرومیت زدایی در حوزه عمرانی سازماندهی شده که در این ایام با کمک مرکز نیکوکاری اصناف برای ساخت دو واحد مسکونی نیازمندان در روستای مرزیجران اراک تلاش می شود.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم گروه های جهادی اصناف با کمک اتاق اصناف و سایر دستگاه های دیگر راه اندازی پایگاه اورژانس اصناف است که به مناسبت روز اصناف کلنگ آن زده شده و امیدواریم با مشارکت بیشتر خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 7 گروه جهادی تخصصی در بسیج اصناف/ راه اندازی پایگاه اورژانس اصناف در اراک

ساماندهی 7 گروه جهادی تخصصی در بسیج اصناف/ راه اندازی پایگاه اورژانس اصناف در اراک