مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-12اجتماعي

استفاده از ظرفیت نوبت عصر مدارس برای توسعه پژوهش سراها


وزیر آموزش و پرورش در اولین جلسه شورای سیاست گذاری پژوهش سراهای دانش آموزی با تأکید بر این که همه دانش آموزان باید امکان استفاده از پژوهش سراها را داشته باشند، - وزیر آموزش و پرورش در اولین جلسه شورای سیاست گذاری پژوهش سراهای دانش آموزی با تأکید بر این که همه دانش آموزان باید امکان استفاده از پژوهش سراها را داشته باشند، اظهار کرد: باید جریان فعالیت پژوهشی برای دانش آموزان تسهیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی، در اولین جلسه شورای سیاست گذاری پژوهش سراهای دانش آموزی که با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و برخی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: پژوهش سرا یک موقعیت یادگیری است و حق همه دانش آموزان است که از امکانات پژوهش سراها استفاده کنند و باید جریان فعالیت پژوهشی برای دانش آموزان، تسهیل شود.

وی بابیان این که توسعه پژوهش سراها به امکانات نیاز دارد، افزود: در بحث توسعه پژوهش سراها باید الگوریتمی در نظر گرفته شود تا توسعه کمی و کیفی پژوهش سراها را به طور همزمان به همراه داشته باشد.

وزیر آموزش وپرورش ادامه داد: دستاوردهای پژوهش سراها شگفت آور است و باید به عنوان یک تصمیم جدی، پژوهش سراها باهم شبکه شوند زیرا با روش های قدیمی نمی توانیم نتایج جدید و مطلوبی را به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نوبت عصر مدارس برای توسعه پژوهش سراها

استفاده از ظرفیت نوبت عصر مدارس برای توسعه پژوهش سراها