مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-12سياسي

آموزش بایدها و نبایدها به اعضای شوراهای روستایی میامی


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان برخی بایدها و نبایدهایی که منتخبان شوراهای اسلامی ملزم به رعایت آن هستند را مورد تأکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، مهدی صمیمیان ظهر امروز در جریان برگزاری دوره آموزشی برای منتخبان اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها در بخش کالپوش و مرکزی میامی اظهار کرد: لزوم تصویب بودجه، اصلاح و متمم و تفریغ بودجه سالانه روستایی و همچنین تصویب و تعرفه عوارض محلی پیشنهادی روستایی با رعایت سیاست های عمومی دولت و ارسال به مراجع ذی صلاح جهت تأیید و تصویب نهایی در موارد مقرر قانونی از جمله وظایف شورای اسلامی روستا است.

وی افزود: لزوم نظارت هرچه بیشتر شوراها بر حُسن اداره امور مالی دهیاری با تأکید بر حفظ سرمایه و دارایی ها و اموال عمومی و اختصاصی دهیاری و همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه و امور حسابرسی عملکرد سالانه دهیاری ها و انتخاب حسابرس رسمی و اعلام موارد نقض و تخلف به دهیار از دیگر وظایف شورای اسلامی روستا است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: شرح وظایف مقرر برای اعضای شورای اسلامی روستاها در ماده 76 قانون شوراها از جمله پرهیز و رعایت عدم ورود به مباحث تقسیمات کشوری شامل ارتقا، الحاق و انتزاع مربوط به سطوح تقسیمات کشوری باید رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بایدها و نبایدها به اعضای شوراهای روستایی میامی

آموزش بایدها و نبایدها به اعضای شوراهای روستایی میامی