مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-12اقتصادي

تکمیل پروژه فاضلاب اسلامشهر نیازمند نگاه فرابخشی است


تکمیل پروژه فاضلاب شهری اسلامشهر یک پروژه زیربنایی و زیرساختی و نیازمند نگاه فرابخشی و ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس در است.

اجرای 20 درصد از شبکه جمع آوری فاضلاب در اسلامشهر سعید الکایی مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر با راه اندازی نیم مدول اول تصفیه خانه و بخشی از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری، بالغ بر 12 درصد از فاضلاب شهر اسلامشهر جمع آوری و تصفیه می شود.

وی افزود: با راه اندازی کامل شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و تصفیه خانه اسلامشهر،  وضعیت جمع آوری فاضلاب یک میلیون نفر را در منطقه داریم که برای تکمیل شبکه و تصفیه خانه حدود 650 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 هزار مترمکعب در شبانه روز فاضلاب شهری تصفیه می شود، بیان کرد: از مجموع 540 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اسلامشهر، قریب به 90 کیلومتر با 20 درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده و ادامه اجرای این طرح در صورت تامین به موقع منابع مالی مورد نیاز در ظرف کمتر از دو سال به اتمام می رسد.

مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران با اشاره به اینکه صنعت آب و فاضلاب بسیار هزینه بر است و دولت هیچ کمکی در این زمینه به ما نمی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه فاضلاب اسلامشهر نیازمند نگاه فرابخشی است

تکمیل پروژه فاضلاب اسلامشهر نیازمند نگاه فرابخشی است