مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-12اجتماعي

خیابان های سرخه با دوربین کنترل ترافیک پایش می شود


از این پس خیابان های سرخه در سه زمینه اصلی شامل مدیریت مباحث امنیتی، ترافیک و بحران های طبیعی، مورد پایش قرار خواهند گرفت.

- ، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر دوشنبه در نشست سامانه های هوشمند نظارتی استان سمنان با اشاره به پایش دوربین ها در شاهرود، سمنان و… بیان کرد: اخیراً سرخه نیز به این جمع افزوده خواهد شد تا بتوانیم از مزیت های این طرح بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه پایش تصویری به منظور سهولت در امورات مختلف زندگی روزمره، یکی از ضروریات و نیازها و مطالبات جدی جامعه است، افزود: پایش تصویری از سه منظر مدیریت مباحث امنیتی، ترافیک و بحران های طبیعی بسیار حائز اهمیت است.

معاون استاندار سمنان گفت: در مبحث امنیتی، اجرای طرح پایش تصویری می تواند در پیشگیری و جلوگیری از موارد و مسائل امنیتی مؤثر باشد و همچنین در خصوص حل مشکل ترافیکی و بحران های طبیعی نیز، زمینه مدیریت بهتری را فراهم کند.

خجسته پور با بیان اینکه از این پس خیابان های سرخه در سه زمینه اصلی شامل مدیریت مباحث امنیتی، ترافیک و بحران های طبیعی، مورد پایش قرار خواهند گرفت، بیان کرد: اجرای طرح پایش تصویری و استفاده از مرکز مانیتورینگ، مباحثی چون کاهش سرقت خودرو و اماکن، کاهش جرم ها، شناسایی متخلفان و موضوعاتی از این قبیل را به همراه خواهد داشت و اهمیت آن بر هیچکس پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های سرخه با دوربین کنترل ترافیک پایش می شود

خیابان های سرخه با دوربین کنترل ترافیک پایش می شود