مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-12پزشكي

بیمارستان های سیب و سوران و مهرستان تا ماه آینده افتتاح می شوند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان های شهرستان های سیب و سوران و مهرستان تا ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشد؛ ضمن دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی از معتمدین و ریش سفیدان می خواهم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ما کمک کنند.

وی بیان کرد: بیمارستان ایرانمهر سراوان در شرایطی تکمیل شد که کشور ما تحت تحریم هایی بود که به قصد ریشه کن کردن ما طراحی و اجرا شده بود.

روزگاری برخورداری از مجموعه درمانی مجهزی در سطح بیمارستان ایرانمهر با 6 اتاق عمل و سی تی اسکن و ام آر ای برای ما در حد رؤیا بود.

خوشحالیم که این رؤیا محقق شد، هر چند شأن مردم ما بیشتر از اینهاست.

نمکی افزود: بیمارستان های جایگزین بیمارستان های جدیدی هستند که وقتی ساختمانشان تکمیل می شود، نیروی انسانی و تجهیزات آنها از بیمارستان قدیمی تأمین می شود و به مرور زمان نیروی انسانی و تجهیزاتشان بهبود می یابد.

برای ما پذیرفتنی نیست که بیمارستانی در حد ایرانمهر را در شهرستان داشته باشیم و بیماران ما هنوز مجبور باشند در بیمارستان رازی بستری باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرف چند روز آینده برنامه راهبردی و عملیاتی در زمینه استفاده همزمان از فضاهای استاندارد هر دو بیمارستان شهرستان سراوان باید طراحی شود تا ضمن اینکه مردم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های سیب و سوران و مهرستان تا ماه آینده افتتاح می شوند

بیمارستان های سیب و سوران و مهرستان تا ماه آینده افتتاح می شوند