مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-12اقتصادي

طرح نذر آب از سوی جمعیت هلال احمر زنجان اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جمعیت امسال طرح نذر آب 4 را با مساعدت خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست برای کاهش آلام هموطنان در استان خراسان جنوبی اجرا می شود.

- ، سید قاسم موسوی گفت: در این طرح برنامه های کاروان سلامت، حمایتی و معیشتی، توزیع بسته های فرهنگی، توزیع آب معدنی، تامین و نصب دستگاه تصفیه آب آشامیدنی برای روستاییانی که آب دارند اما این مایع حیاتی آنها بهداشتی و سالم نیست، از مهمترین وظایف هلال احمر استان زنجان در روستای دهک شهرستان نهبندان است.

وی یادآوری کرد: با توجه به اینکه مشکل اصلی امسال در سطح کشور تنش آبی و کم آبی است و خشکسالی گریبانگیر هموطنان در استان خراسان جنوبی شده است در تلاش هستیم رنج و آلام این هموطنان را کاهش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: در برنامه کاروان سلامت با همکاری پزشکان متخصص و عمومی داوطلب هلال احمر اقدام به ویزیت رایگان ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان برای این روستا در نهبندان خواهیم کرد.

موسوی با بیان اینکه اقدامات حمایتی و معیشتی نیز از دیگر برنامه هایی به شمار می رود که در طرح نذر آب 4 اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این برنامه نیز با همکاری و کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران و شهروندان نوعدوست استان بسته های معیشتی جمع آوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نذر آب از سوی جمعیت هلال احمر زنجان اجرا می شود

طرح نذر آب از سوی جمعیت هلال احمر زنجان اجرا می شود