مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-12اقتصادي

6 کیلومتر اتوبان به راه های آذربایجان غربی افزوده می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تا پایان شهریور 6 کیلومتر اتوبان به راه های آذربایجان غربی اضافه می شود.

- ، آیدین رحمانی در جلسه بررسی وضعیت خدمات زیربنایی شهرستان و الحاق سکونت گاه های غیررسمی در طرح تفصیلی بوکان اظهار کرد: تکمیل و اتمام کریدور غرب کشور به طول 1500 کیلومتر از مرز بازرگان تا بندر امام خمینی (ره) از شاهراه های اصلی توسعه اقتصادی منطقه و ک شور است.

وی از آماده بهره برداری شدن 6 کیلومتر اتوبان تا پایان نیمه نخست امسال در استان خبر داد و افزود: از این میزان چهار کیلومتر توسط راه و شهرسازی استان و دو کیلومتر نیز توسط شرکت ساخت و توسعه راه های استان اجرایی می شود.

رحمانی ادامه داد: تا پایان تیرماه شرکت ساخت و توسعه نسبت به خرید اراضی و تهیه نقشه آن اقدام خواهند کرد و امیدواریم به زودی با تعیین پیمانکار توسط اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد فعال سازی این طرح و اتمام آن در زمان مشخص باشیم.

فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: الحاق چهار منطقه در حاشیه بوکان به محدوده شهری با مساحت 27 هکتار و تکمیل اتوبان بوکان به میاندوآب و کنارگذر بوکان از مطالبات جدی مردم بوکان است.

امین زاده یکی از مشکلات چندین ساله بوکان را بحث الحاق سکونت گاه های غیررسمی عنوان کرد و افزود: الحاق چهار منطقه در حاشیه بوکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کیلومتر اتوبان به راه های آذربایجان غربی افزوده می شود

6 کیلومتر اتوبان به راه های آذربایجان غربی افزوده می شود