مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-12اقتصادي

کارت های ملی هوشمند از طریق دفاتر پیشخوان تحویل داده می شود


قبلا متقاضیان برای دریافت کارت خود باید به پست چهارراه طالقانی کرج مراجعه می کردند اما در حال حاضر از طریق دفاتر پیشخوان توزیع می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: قبلا متقاضیان برای دریافت کارت خود باید به پست چهارراه طالقانی کرج مراجعه می کردند اما در حال حاضر از طریق دفاتر پیشخوان توزیع می شود.

محمد علی رفیع پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت ملی های هوشمند در البرز اظهار کرد: پرونده ثبت درخواست برای صدور کارت ملی هوشمند در البرز بسته شده و در حال حاضر صرفا برای کسانی که تازه به شرایط دریافت این کارت رسیده و یا به تازگی به استان مهاجرت کرده و پیش از این برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند، ثبت درخواست صورت می گیرد.

وی ادامه داد: 80 درصد کارت های اخذ درخواست شده تا کنون صادر شده و به استان رسیده است و متقاضیان باید منتظر پیامک اعلام وصول خود باشند.

وی توضیح داد: البته کسانی هستند که علی رغم ارسال پیامک، هنوز برای دریافت کارت ملی خود اقدام نکرده اند و علاوه بر این عده ای هم هستند که به هر دلیل شماره تماس خود را تغییر داده و متوجه ارسال پیامک نمی شوند.

رفیع پور با اشاره به اینکه به دنبال تغییر رویه نحوه واگذاری کارت های ملی هوشمند هستیم، گفت: قبلا متقاضیان برای دریافت کارت خود باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت های ملی هوشمند از طریق دفاتر پیشخوان تحویل داده می شود

کارت های ملی هوشمند از طریق دفاتر پیشخوان تحویل داده می شود