مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-12سياسي

برگزاری دو مسابقه با موضوع نانو در دانشگاه ایلام


دبیر انجمن دانشجویی نانو فناوری دانشگاه پیام نور از برگزاری دو مسابقه کشوری سخنرانی علمی ترویجی  نانو و کاربردهای آن و مسابقه یادداشت نویسی نانو فناوری خبر داد.

-   کوثر ملک پور در گفت و گو با ایسنا ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دو مسابقه با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو، با هدف معرفی علم نانو به صورت ویژه و خلاقانه به مخاطبان و علاقه مندان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از بیش از 20 استان در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند و با توجه به درخواست های علاقمندان زمان شرکت در این دو رویداد تمدید شد.

ملک پور با اشاره به اینکه داوری این دو مسابقه، افزود: آثار دریافتی هر مسابقه به صورت جداگانه داوری خواهد شد و داوری ها در دو مرحله صورت خواهد گرفت که در مرحله اول توسط چند نفر از هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام ده آثار برتر از بین تمامی آثار انتخاب خواهد شد و در مرحله دوم توسط بنیان آموزش فناوری نانو از بین ده آثار برتر سه نفر منتخب معرفی خواهند شد.

دبیر انجمن نانو فناوری درباره محورهای هر مسابقه گفت: در مسابقه علمی – ترویجی نانو فناوری موضوع را با عنوان نانو و کاربردهای آن انتخاب شد و مسابقه یادداشت نویسی با محورهای چگونه علم نانو را ترویج و انتشار دهیم، چگونه یک محقق و پژوهشگر نانو بشیم، معرفی علم نانو و اگر مختر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو مسابقه با موضوع نانو در دانشگاه ایلام

برگزاری دو مسابقه با موضوع نانو در دانشگاه ایلام