مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-12سياسي

جوانان به دنبال کیس مناسب ازدواج نباشند/ آیا خودتان کیس مناسب هستید؟


یک مشاور خانواده، از جوانان خواست یک ارزیابی از خود و خودشناسی داشته باشند و گفت: این سوال را از خودمان بپرسیم که «آیا فرد مناسبی برای ازدواج هستم؟».

- ایسنا/گیلان یک مشاور خانواده، از جوانان خواست یک ارزیابی از خود و خودشناسی داشته باشند و گفت: این سوال را از خودمان بپرسیم که آیا فرد مناسبی برای ازدواج هستم؟ .

متاسفانه جوانان همواره به دنبال کیس مناسب ازدواج هستند، در حالی که خودشان کیس مناسب برای ازدواج نیستند! دکتر مژده بقایی در گفت وگو با ایسنا، یکی از مهمترین پیش شرط های ازدواج را بلوغ دانست و اظهار کرد: مفهوم بلوغ باید در جنبه های مختلف زندگی اعم از عاطفی، مالی، جنسی و روان شناختی رخ دهد.

وی بلوغ عاطفی را شامل پذیرش مسئولیت افکار و رفتار و احساسات دانست و افزود: افرادی که به بلوغ مالی رسیده اند می توانند زندگی خودشان را بسازند و اشتغال داشته باشند و اقدام به تهیه مسکن کنند و.

؛ البته امروزه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی جوانان در این زمینه با موانع رو به رو هستند.

این روانشناس، با بیان اینکه نفوذ خانواده ها بر زوجین زندگی مشترک را از حالت نرمال خارج می کند، گفت: دختر و پسر برای ازدواج نیازمند هماهنگی عقیدتی هستند، یعنی باید بتوانند یک پیوند و صمیمیت ذهنی بین خودشان ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان به دنبال کیس مناسب ازدواج نباشند/ آیا خودتان کیس مناسب هستید؟

جوانان به دنبال کیس مناسب ازدواج نباشند/ آیا خودتان کیس مناسب هستید؟