مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-12پزشكي

بهره برداری رسمی از بخش های بیمارستان ایرانمهر سراوان با حضور وزیر بهداشت


بخش های بستری و تشخیصی بیمارستان 220 تخت خوابی ایرانمهر سراوان با حضور دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزرش خبرگزاری فارس از سراوان، و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان سازمان بهره بردار  تحویل داده شد.

وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری رسمی از بخش های تشخیصی و بستری بیمارستان ایرانمهر سراوان گفت: هرچند بیمارستان رازی با وجود ساخت دو بخش استاندارد و جدید شامل بلوک زایمان و بخش اورژانس مجددا احیا شده است اما به هیچ وجه پاسخگوی بیماران شهرستان های سراوان و شهرستان های تازه تاسیس این حوزه جغرافیایی نبود.

دکتر نمکی با اشاره به فعالیت بیمارستان 64 تختخوابی در شهرستان مهرستان گفت:  بیمارستان 32 تختخوابی مهرستان نیز که عملیات ساختمانی آن مدت ها تعطیل بود مجددا احیا شده و با بالغ بر 85 درصد پیشرفت فیزیکی  دارد و در آینده نزدیک به ظرفیت های درمانی حوزه سراوان بزرگ اضافه خواهد شد.

  وی با بیان اینکه با احتساب بیمارستان مهرستان تعداد تخت های بستری در حوزه سراوان بزرگ بالغ بر 530 تخت می باشد گفت: باتوجه به جمعیت حدود 400 هزار نفری سراوان بزرگ، شاخص دسترسی به تخت تا حدودی به متوسط کشوری نزدیک می شود هرچند لازم است تا برای بهبود بیشتر این شاخص هنوز هم تلاش نماییم رییس دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری رسمی از بخش های بیمارستان ایرانمهر سراوان با حضور وزیر بهداشت

بهره برداری رسمی از بخش های بیمارستان ایرانمهر سراوان با حضور وزیر بهداشت