مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-12اقتصادي

محصولات گلخانه ای خراسان جنوبی روانه بازارهای خارجی


رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: تولیدات گلخانه ای استان به استان های تهران، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان و اصفهان ارسال می شود و همچنین این تولیدات از تهران به روسیه و کشور های آسیای میانه ارسال می شود.

- غلامرضا قوسی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، توسعه محصولات گلخانه ای را یکی از راه های مهم توسعه بخش کشاورزی دانست و اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای طرح نهضت گلخانه ای در استان انجام شده است.

وی بازاریابی و فروش محصولات گلخانه ای را یکی دیگر از کارهای در دست اقدام ذکر کرد و گفت: اگر افزایش تولید داشته باشیم به طور حتم بازار و فروش و صادرات نیز بهتر خواهد شد.

از ابتدای امسال 3 هزار و 200 تن محصول گلخانه ای در 79 هکتار اراضی گلخانه ای خراسان جنوبی تولید شده است   رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از تولید 3 هزار و 200 تن محصول گلخانه ای طی سال جاری در استان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد محصول در 79 هکتار اراضی گلخانه ای خراسان جنوبی تولید شده است.

بیشترین سطح زیرکشت محصولات گلخانه ای به گوجه فرنگی و خیار اختصاص دارد و فلفل، بادمجان و سبزیجات از دیگر محصولات گلخانه ای تولید شده در استان است   قوسی ارزش ریالی این تولیدات را 192 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات گلخانه ای خراسان جنوبی روانه بازارهای خارجی

محصولات گلخانه ای خراسان جنوبی روانه بازارهای خارجی