مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-12اجتماعي

کشتارگاه نور همچنان در چالش


به نظر می رسد قرار نیست کشتارگاه شهرستان نور، روی آرامش را به خود ببیند، پس از چندین بار تذکر در سال های گذشته به دلیل رعایت نشدن بهداشت در این کشتارگاه، - پلمب می شود و پس از ورود نهادهای مسئول، با شرط ها و شروط مختلف، فک پلمب می کنند.

موضوعی که رییس اداره محیط زیست نور در همان روزها، به ایسنا گفته بود که، براساس نمونه برداری هایی که از خروجی تصفیه خانه کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان نور در طی دو سال و نیم گذشته به عمل آمد، بدون استثنا در تمام دفعات، آلودگی بالاتر از حد مجاز بوده است.

رعایت نکردن بهداشت در این کشتارگاه، با توجه به نزدیک بودن دو مرکز دانشگاهی و قطب جمعیتی شهرستان و همچنین وجود یک آبندان تامین کننده مصارف کشاورزی، می تواند بسیار خطرناک باشد و در این زمینه، ورود جدی مسئولان و رفع آن مشکل، جای تقدیر دارد.

حال خبر رسیده است که، چندی پیش در جلسه مزایده کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان نور که درمحل شهرداری برگزارشد از 9 شرکت کننده متقاضی کشتارگاه فقط پاکت 3 متقاضی باز و برنده مزایده، همان پیمانکارفعلی انتخاب و اعلام می شود، موضوعی که به گوش مسئولان شهرستان می رسد و با ورود مسئولان، تمام مردم شهرستان نور، منتظر بررسی های تکمیلی و اعلام نتیجه آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه نور همچنان در چالش

کشتارگاه نور همچنان در چالش