مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-12بين الملل

بازداشت مغز متفکر عملیات ترور رییس جمهور هاییتی با ارتباطات آمریکایی


پلیس هاییتی از بازداشت فردی با ارتباطات آمریکایی که گفته می شود مزدوران کلمبیایی را برای انجام عملیات ترور «ژووِنل موییز» استخدام کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس هاییتی روز یکشنبه اعلام کرد یک مظنون اصلی در ارتباط با ترور رییس جمهور این کشور را بازداشت کرده است.

گفته می شود این فرد مزدوران کلمبیایی را برای انجام عملیات ترور استخدام کرده بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ، نام این فرد کریسیتن امانوئل سانون 63 ساله است که به عنوان پزشک در فلوریدا کار کرده، او سومین مظنون متولد هاییتی است که ارتباطاتی با آمریکا دارد و بازداشت شده است.

  طبق گزارش واشنگتن پست ، این بازداشت در حالی صورت گرفته که مقام های ارشد اف بی آی و وزارت امنیت داخلی آمریکا به هاییتی سفر کرده اند تا در این خصوص که چطور این کشور می تواند در این موضوع کمک کند، گفت وگو کنند.

  دیروز (یکشنبه) یک سخنگوی پنتاگون گفت وزارت دفاع آمریکا در حال تجزیه و تحلیل درخواست مقامات هاییتی برای اعزام نیرو به منظور کمک به ثبات این کشور و محافظت از زیرساخت های مهم است.

لئون چارلز رییس پلیس هاییتی روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت سانون در ماه ژوئن با یک هواپیمای شخصی با اهداف سیاسی وارد هاییتی شد و با یک شرکت امنیتی خصوصی به منظور استخدام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مغز متفکر عملیات ترور رییس جمهور هاییتی با ارتباطات آمریکایی

بازداشت مغز متفکر عملیات ترور رییس جمهور هاییتی با ارتباطات آمریکایی