مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-11سياسي

مشکلی برای تأمین آب در شهر تهران نیست


مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه مشکلی برای تأمین آب در شهر تهران وجود ندارد گفت: فقط در شهرستان های استان به دلیل قطعی برق شاهد کاهش دبی و قطعی آب بوده ایم.

- ، محمدرضا بختیاری عصر یکشنبه در نشست بررسی امور مربوط به آب و فاضلاب شهرستان دماوند که با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و مهدی حیدری فرماندار دماوند برگزار شد اظهار داشت: بحث ساماندهی فاضلاب شهرهای دماوند و رودهن موضوعی ملی است که هم این منطقه را دچار مشکل کرده و هم آب شرب تهران را تهدید می کند.

بختیاری گفت: با توجه به اهمیت موضوع، در حال اخذ مجوز سازمان برنامه و بودجه هستیم و بر این اساس، حداکثر ظرف مدت 3 ماه آینده عملیات اجرایی طرح مذکور آغاز خواهد شد و در این خصوص بالغ بر 30 میلیارد تومان به اعتبار این طرح افزوده شده است.

وی افزود: انتظار ما از شوراهای اسلامی شهر، تسریع در صدور مجوزهای حفاری و تعامل در خصوص طرح جمع آوری شبکه فاضلاب است و از دیگر اقدامات مدنظر، انتقال آب از دو محور دلیچای و سد لار است تا به این ترتیب در سال های آتی تمامی شهرهای شهرستان دماوند تحت پوشش قرار گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکلی از لحاظ تأمین آب در شهر تهران وجود ندارد عنوان داشت: اما در شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تأمین آب در شهر تهران نیست

مشکلی برای تأمین آب در شهر تهران نیست