مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 16:152021-07-11سياسي

گزارش عملکرد دستگاه ها در اجرای مصوبات ستاد کرونا


وزیر کشور در نامه ای به رییس جمهوری گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ضمن ارائه گزارش درباره تعداد جلسات، مصوبات آن و همچنین میزان اجرایی شدن آن ها در دستگاه های مختلف، از رییس جمهوری درخواست کرد تا با تاکید خود به ارگان های ذیربط، این دستگاه ها در اجرای مصوبات ابلاغی، نسبت به ارائه پاسخ مربوط به اجرای مصوبات به این قرارگاه، تسریع کنند تا گزارش اجرایی شدن کامل مصوبات ستاد ملی، به موقع جمع بندی و پرونده مربوط به جلسات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا دردولت دوازدهم، تا قبل از جابجایی دولت مختومه شود.

وزیر کشور در این نامه به تعداد (75) جلسه ستاد ملی اشاره و افزود: از اسفندماه سال 1398 تا 12 تیرماه 1400 برگزار شده است، همچنین تعداد (41) جلسه قبل از تشکیل قرارگاه عملیاتی و (34) جلسه نیز بعد از ایجاد قرارگاه برگزار شده است.

رحمانی فضلی به جلسات (41) گانه مربوط به قبل ازتشکیل قرارگاه اشاره کرد و افزود: تعداد (388) مصوبه داشته که گزارش جمع بندی اجرای کل مصوبات در حوزه (36) وزارتخانه و دستگاه اجرایی کشور، به صورت تجمیعی؛ با اجرای 97 درصدی مصوبات، با ذکر ضرورت راستی آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد دستگاه ها در اجرای مصوبات ستاد کرونا

گزارش عملکرد دستگاه ها در اجرای مصوبات ستاد کرونا