مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 13:102021-07-11سياسي

سلیلی: صحت انتخابات شورای 22 شهرستان مازندران تایید شد


دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان مازندران، گفت: صحت انتخابات شورای شهر 22 شهرستان مازندران توسط این هیأت تایید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی سلیلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباطات با روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی استان مازندران، اظهار کرد: جامعه بزرگ خبر تلاش ارزنده ای در افزایش مشارکت مردم داشته است.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران سه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شورای شهر و روستا برگزار شده است، گفت: در 3 هزار روستا و 62 شهر انتخابات باشکوه برگزار شده است.

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان مازندران درباره تکلیف انتخابات استان مازندران،گفت: باید به موضوع شوراها نگاه جدید تر داشته باشیم و قوانین مربوط به انتخابات شورا نیاز به بازنگری دارد.

وی با اشاره به گلایه های که مردم و برخی از کاندیداهای از روند تعیین و تایید صلاحیت ها دارند، گفت: برخی از اعضای شورای درباره شرح و ظایف شورا اطلاعات ندارند و انتظار است که مجلس انقلابی قوانین مربوط به شوراها را دقیق تر رصد کنند.

سلیلی با اعلام اینکه در 22 شهرستان بیش از 4 هزار صندوق رای برنامه ریزی شده است، گفت: نزدیک به 6 هزار ناظر مردمی فعالیت داشته و با این حجم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیلی: صحت انتخابات شورای 22 شهرستان مازندران تایید شد

سلیلی: صحت انتخابات شورای 22 شهرستان مازندران تایید شد