مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-11پزشكي

آغاز تزریق واکسن برکت در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با ورود محموله واکسن ایرانی برکت به استان، تزریق این واکسن برای گروه های هدف آغاز شده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با ورود محموله واکسن ایرانی برکت به استان، تزریق این واکسن برای گروه های هدف آغاز شده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (20 تیرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با میزان مرگ و میر بیمارستانی در استان زنجان بر اثر ابتلا به کرونا، اظهار کرد: براساس آخرین مقالات علمی منتشر شده توسط مراکز معتبر، استان های زنجان و آذربایجان غربی کمترین میزان مرگ و میر بیمارستانی را به ثبت رسانده اند که این امر نشان دهنده فراهم شدن خوب مقدمات پیشگیری از بیماری کرونا در استان بوده و مهمتر از همه اینکه کادر درمان نیز وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه روند کلی واکسیناسیون در کشور با فراز و نشیب هایی مواجه است، افزود: عوامل زیادی از جمله تحریم و منابع مالی محدود در امر واکسیناسیون موثر بوده که در این خصوص وظیفه وزارت بهداشت بررسی کیفیت و تایید واکسن است.

این مسئول با بیان اینکه واکسن های دریافتی بلافاصله به گروه های هدف تزریق می شود، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد واکسن های کرونا تزریق شده و مابقی نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق واکسن برکت در زنجان

آغاز تزریق واکسن برکت در زنجان