مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-11سياسي

مهر تأیید هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان رضوی بر نتایج انتخابات مشهد


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان مشهد گفت: صحت انتخابات شهر مشهد، رضویه و ملک آباد که پیش از این از سوی هیأت نظارت شهرستان اعلام شده بود به موجب ماده 59 توسط هیأت عالی نظارت استان مورد تأیید قرار گرفت.

- سید علی بامشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: صحت انتخابات شهر مشهد، رضویه و ملک آباد که پیش از این از سوی هیأت نظارت شهرستان اعلام شده بود به موجب ماده 59 توسط هیأت عالی نظارت استان مورد تأیید قرار گرفت.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان مشهد با بیان اینکه به موجب ماده 71 در جلسه مشترک هیأت نظارت و اجرایی بخش روستایی شهرستان تعداد 32  شکایت مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: برای 10 صندوق از هیأت نظارت شهرستان مجوز درخواست بازشماری اخذ که در 6 صندوق نتایج قبل تأیید و چهار صندوق منجر به تغییر جزیی آرا بدون جابه جایی افراد شد.

وی افزود: به موجب ماده 58 در پی دریافت 12 مورد شکایت مجدد از بخش روستا و بررسی در جلسه فوق العاده هیأت نظارت شهرستان با چهار مورد بازشماری موافقت شد که در پی آن دو صندوق  تغییر جزیی داشته اما منجر به جابه جایی افراد نشد.

بامشکی با تأکید بر اینکه با توجه به اتمام مهلت رسیدگی به اعتراضات و باز شماری انجام شده، تأیید صحت انتخابات بخش روستایی شهرستان مشهد شامل بخش مرکزی، رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر تأیید هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان رضوی بر نتایج انتخابات مشهد

مهر تأیید هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان رضوی بر نتایج انتخابات مشهد