مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-11فرهنگي

طرحی برای ناصر تقوایی


بهزاد خورشیدی، هنرمند گرافیست به مناسبت زادروز ناصر تقوایی با انتشار طرحی از چهره او، به ویژگی های این فیلمساز موج نوی سینمای ایران پرداخته است.

- خورشیدی که این طرح خود را به صورت اختصاصی در اختیار ایسنا قرار داده، درباره تصویرسازی اش از شخصیت های فرهنگی و هنری توضیح داده است: رویکرد چند سال اخیر من به طراحی گرافیک به خصوص تصویرسازی پرتره شخصیت ها و چهرهای فرهنگی، ضمن ارج نهادن به این بزرگان از سوی دیگر آزمودن شیوه های تازه بصری گرافیکی با مخاطب امروزی است.

هنر گرافیک که در واقع از زیرشاخه های هنر نقاشی و نگارگری است، پویایی خود را از به روز شدن و به اصطلاح آبدیت باز می گیرد.

هنرآرت دیجیتال هم از گونه های کاملا مدرن دوران معاصر جهانی است.

او در ادامه درباره ناصر تقوایی ـ فیلمساز ایرانی ـ بیان کرد: ناصر تقوایی (زادهٔ 21 تیر 1320 در آبادان) فیلمساز مطرح موج نوی سینمای ایران، قصه نویس بود و مانند همه جنوبی های ایران، دغدغه های موقعیت اقلیمی و فرهنگ خوزستان در روایتشان موج می زند و اوج داستان نویسی مدرن ایرانی از دهه بیست و سی آغاز می شود به تبع آن حساسیت های سیاسی جغرافیایی هم مثل ماجرای ملی شدن صنعت نفت که در رمان همسایه های احمدمحمود هم تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای ناصر تقوایی

طرحی برای ناصر تقوایی