مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-11سياسي

برگزاری بزرگداشت «شهیدحاجی بابایی» در همدان/ حضور «قالیباف» در مراسم


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از حضور رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت «شهیدحاجی بابایی» در همدان خبر داد و گفت: این مراسم با نام شهید شاخص سال «شهید علیرضا حاجی بابایی» برگزار می شود.

- سردار مظاهر مجیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انتخاب شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص سال اظهار کرد: خوشبختانه پس از برگزاری اولین کنگره شهدای همدان، توانستیم 10 سال مناسبت شهید شاخص سال در استان را هم داشته باشیم و امسال نیز مراسم بزرگداشتی برای این شهید بزرگوار برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه هر سال یکی از شهدا به عنوان شهید شاخص استان و همچنین شهید شاخص شهرستان انتخاب می شوند و در این راستا برنامه هایی به یاد این عزیزان برگزار می شود گفت: باید سال های سال درباره این رزمنده مخلص دفاع مقدس و فداکاری های ایشان برای نظام و وطن کار شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه شهید حاجی بابایی یکی از فرماندهان بزرگ استان همدان در عملیات رمضان بود افزود: اعضای خانواده این شهید در دفاع مقدس حضوری پررنگ داشتند و با تقدیم چندین شهید از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع و صیانت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت «شهیدحاجی بابایی» در همدان/ حضور «قالیباف» در مراسم

برگزاری بزرگداشت «شهیدحاجی بابایی» در همدان/ حضور «قالیباف» در مراسم