مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-11ورزشي

مداحان شمیران، خانه دار می شوند


خانه مداحان، قاریان و شعرای آیینی شمیرانات فردا رسماً کار خود را آغاز خواهد کرد و مدیرعامل و رییس هیأت مدیره این مجموعه معرفی خواهد شد.

- محمدرضا عرفانی، یکی از مداحان شهرستان شمیران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در شهرستان شمیران بنا داشتیم برای ایجاد وحدت رویه و هم افزایی طرح ها و برنامه های مداحان، شعرای آیینی و قاریان، موسسه فرهنگی به ثبت برسانیم که با توجه به اینکه خانه مداحان اهل بیت(ع) در دوره جدید فعالیت خود و براساس اساسنامه نمایندگی به شهرستان های مختلف کشور اعطا می کرد، ذیل آن نمایندگی در این شهرستان ایجاد کردیم.

اعضای هیأت امنای خانه مداحان شمیران وی افزود: هیأت امنای این خانه متشکل از سرشناسان هر سه رشته و معتمدین محلی شامل حجت الاسلام عبدالامیر پشتکوهی رییس هیأت امنا، دکتر محمد قاسمی، دکتر پرداختی، حاج داوود روزبهانی، حاج جلال فخرا، حاج اکبر فروزش، حاج علی رستمی، سیدحسن میرکریمی رییس اداره اوقاف شهرستان شمیرانات، سیدمحمد هاشمی، سیدعلی موسوی، رضا شمیرانی، عابدین کاظمی رییس مجمع الذاکرین شمیران و بنده به عنوان دبیر است.

هیأت مدیره این خانه چه کسانی هستند؟ عرفانی با بیان اینکه این افراد جلسات متعددی برگزار کردند و افرادی را به عنوان هیأت مدیره انتخاب کرده اند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان شمیران، خانه دار می شوند

مداحان شمیران، خانه دار می شوند