مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-11سياسي

انتخاب شهردار بومی جزو الویت های شورای ششم است


در شرایط برابر و مساوی انتخاب شهردار بومی جزو الویت های شورای ششم خواهد بود.

- مهدی مهدیخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به الویت های شورای شهر پیش رو اظهار کرد: شهردار خوب شهرداری است که تحول گرا باشد و سابقه تحول گرایی و تحول خواهی را در گذشته طی عرصه ی مدیریت شهری نشان داده باشد.

عضو ششمین شورای شهر استان قزوین اذعان کرد: شهری که امروز شورای شهر با آن مواجه شده شهری است که فراز و فرودهای بسیاری را به ویژه در سال های اخیر تجربه کرده است و نیاز به شهرداری دارد که با برنامه بتواند شهر مستقل، آزاد و به دور از نگاه های سیاسی بسازد.

وی افزود: مدیریت جهادی شهردار از شاخص هایی است که باید در رزومه شهردار لحاظ شود و از شهردار انتظار می رود که بتواند با کار جهادی پیشرفت قابل ملاحظه ای را در شهر ایجاد کند.

این مسئول ادامه داد: یکی از شاخص های انتخاب شهردار به همراه داشتن یک تیم تخصصی و کارشناس در حوزه ی معاونت ها و مدیریت شهری است تا بتواند با همراهی یک تیم کارشناس از عهده وظایف خود بربیاید.

وی تصریح کرد: ما به عنوان اعضای شورا از دولت انتظار داریم که جوان گرا باشد به آن معنا که دیدگاه گام دومی داشته باشد و قادر باشد به جوانان به درستی اعتماد کند که البته انتظار ما از شهردار آینده نیز این چنین است و ما از شهردار آینده می خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار بومی جزو الویت های شورای ششم است

انتخاب شهردار بومی جزو الویت های شورای ششم است